Όχι δεν αναφέρομαι στην έξοχη ταινία του Mathieu Kassovitz “La Haine”.
Διαβάζω posts και σχόλια στα Ελληνικά blogs για τον πόλεμο στην Μέση Ανατολή ή για τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις και το μόνο που βλέπω είναι το Μίσος, Γιατί; Για ποιο λόγο φανατίζονται οι άνθρωποι και μισούν τους “άλλους”. Γιατί θα πρέπει να μισώ τους Ισραηλινούς και να υποστηρίζω την Hezbollah (η κυριαρχούσα άποψη) ή το αντίθετο. Γιατί οι “Τουρκοφάγοι” μισούν τόσο πολύ και γιατί καταλήγουν τόσο συχνά στις ύβρις, δύσκολα θα δεις κάποιον “ενδοτικό”, “ανθέλληνα”, να βρίζει τον συνομιλητή του.
Για ποιο λόγο όταν βλέπω τόσο μίσος σε μία χώρα η οποία ζει ειρηνικά θα πρέπει να εκπλήσσομαι που υπάρχουν Παλαιστίνιοι οι οποίοι ντύνουν τα βρέφη τους kamikaze ή Ισραηλινοί που επιβάλουν στα παιδιά τους να γράψουν “αφιερώματα” στις οβίδες.
Για ποιο λόγο οι Γάλλοι με τους Γερμανούς (και τους Βέλγους και τους Ολλανδούς και και και) έχουν καταφέρει να κερδίσουν το μίσος για τον άλλο ενώ σε εμάς ακόμα βασιλεύει;
Υ.Γ. Το “μίσος” που ίσως τρέφει κάποιος Γάλλος Βορειοαφρικάνικης καταγωγής ή ένας γύφτος στην Ελλάδα, για την (δικιά του) κοινωνία στην οποία ζει και τον αποκλείει ίσως μπορέσω να το καταλάβω, αλλά αυτό;
Τρίτη, Αυγούστου 01, 2006
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
6 σχόλια:
Εσυ δεν μισείς τους Εθνικόφρονες
ας πουμε;;
:)..
Μου βάζεις δύσκολα…
Δεν είπα ότι δεν μπορώ να μισήσω (post σε άλλο blog είναι αυτό :)) αλλά ότι δεν μπορώ να καταλάβω το μίσος που βλέπω. Η πώρωση, που καταλήγει σε μίσος, που βλέπω όταν πολλοί μιλάνε και στην “πραγματική” ζωή για Αμερική κλπ πραγματικά με ξεπερνάει.
Προφανώς και έχω μισήσει και θα ξαναμισήσω.
Αυτή την στιγμή μισώ όσο τίποτα τα COM+, θα μου πεις δεν είναι άνθρωποι αλλά τεχνολογία.
Είναι βέβαιον ότι πρόκειται περί μίσους; αναφέρομαι στο ύφος τών διαφόρων σχολίων.
Μήπως είναι η συνήθειά μας στην Ελλάδα να "φουντώνουμε" εύκολα- υπάρχει και η ανωνυμία στο διαδίκτυο, που προσφέρεται...
@dodos
Πιθανόν και μακάρι, πρέπει να κοιτάξω και τον ορισμό της λέξης μίσος.
Μην το παλεύετε άδικο, για μίσος πρόκειται.
Ανθρώπινο είναι, φυσικό.
Και φυσικά, φυσικό δεν συνεπάγεται απαραίτητα και άγιο...
Το μίσος θεραπεύεται με παιδεία και χρόνο.
Δημοσίευση σχολίου